Встановлення операційних систем:
- Отримати комп’ютерну техніку на складі університету.
- Принести системні блоки для встановлення на них операційних систем та програм.
- В разі отримання принтера,сканера,МФУ – принести їх разом з системними блоками та вказати до яких саме вони будуть підключені.
- Після встановлення операційніх систем та програм забрати Ваше обладнання.
(примітка:
- відділ ІТ встановлює лише ліцензовані програмні продукти, які не порушують чинне Законодавство України
- за встановлене неліцензованого програмного забезпечення безпосередню відповідальність, згідно чинного Законодавства України, несе керівник підрозділу
Діагностика комп’ютерної техніки:
- Впершу чергу спробуйте вирішити проблему самостійно.
- Якщо комп’ютер не вмикається – перевірити ББЖ, перевірити всі дроти на надійність підключення до техніки та мережі 220В.
- Немає інтернету – перевірити всі дроти на надійність підключення до техніки.
- Не друкує принтер – очистити чергу друку, перевірити всі дроти на надійність підключення до техніки, вимкнути принтер, перезавантажити комп’ютер, включити принтер.
- Якщо “злетіла” операційна система, даний комп’ютер Ви приносите у відділ ІТ.
Списання комп’ютерної техніки:
- Якщо техніка вишла з ладу, то для її списання потрібен Акт (Заключення).
- Техніка списується після надходження та діагностики її у відділі ІТ.
- Комп’ютерна техніка повинна мати зазначені на них інвентарні номери згідно журналу обліку матеріальних цінностей.
- Перелік комп’ютерної техніки:
Системник блок
Монітор
Принтер,сканер,МФУ
ББЖ
Клавіатура,мишка
Іншне переферійне комп’ютерне обладнання
Підключення, проведення інтернету та заключення договорів в підрозділах:
- Ознайомитись з правилами роботи в локальній мережі.
- Подати документ до Канцелярії.
- Кафедрам сурово забороняється укладати від імені Університету угоди на будь-які види інтернет послуг.
(в разі:
Відсутності технічних можливостей інтернет проведенний не буде;
Якщо керівник підрозділу (працівник) уклали угоду на послуги інтернет зв’язку без візи керівника відділу ІТ, то відділ не несе в майбутньому відповідальність за якість підключення та не обслуговує такі підрозділи;
Будь-яке пошкодження інтернет обладнання в наслідок вандалізму, неохайного відношення і т.п. відповідальність несе керівник і матеріально відповідальна особа підрозділу;
Порушеня правил роботи в локальній мережі, відділ залишає за собою право відключити весь підрозділ від інтернету.
В разі укладання або закупівлі будь-яких угод та обладнання без візи керівника відділу ІТ, дані угоди або обладнання не обслуговуються відділом ІТ)
Виклик інженера:
- Заявки на виклики приймаються відповідно до телефонного дзвінка у відділ ІТ.
- Чітко назвати свій підрозділ, адресу, причину виклику.
- Інженер буде скерований до Вашого підрозділу згідно плану робіт та плану виконання заявок.
(примітка:
Інженери не зобов’язані консультувати Вас по роботі з програмами;
Інженери виконують лише роботу, яка була зазначена в телефоній заявці;
Інженери не встановлюють, не консультують, не налаштовують операційні системи та програми, які порушують чинне Законодавство України;
Інженери мають право перевірити будь-яку діяльність на комп’ютерній техніці, яка належить університету при наявності документів про перевірку підписаним керівником відділу ІТ.
Додаткові питання та консультація:
- Працівники відділу ІТ не зобов’язані консультувати Вас.
- З додатковими питаннями та консультаціями звертайтесь виключно через тех. підтримку в Telegram каналі і виключно з Вашого номеру.