м. Львів, вул. Пекарська 69
+38032-260-07-58
it_dept@meduniv.lviv.ua

Загальна інформація

Danylo Halytsky Lviv National Medical University

Встановлення операційних систем:

  • Отримати комп’ютерну техніку на складі університету.
  • Принести системні блоки для встановлення на них операційних систем та програм.
  • В разі отримання принтера,сканера,МФУ — принести їх разом з системними блоками та вказати до яких саме вони будуть підключені.
  • Після встановлення операційніх систем та програм забрати Ваше обладнання. 

(примітка:

  • відділ ІТ встановлює лише ліцензовані програмні продукти, які не порушують чинне Законодавство України
  • за встановлене неліцензованого програмного забезпечення безпосередню відповідальність, згідно чинного Законодавства України, несе керівник підрозділу

Діагностика комп’ютерної техніки:

  • Впершу чергу спробуйте вирішити проблему самостійно. 
  • Якщо комп’ютер не вмикається — перевірити ББЖ, перевірити всі дроти на надійність підключення до техніки та мережі 220В.
  • Немає інтернету — перевірити всі дроти на надійність підключення до техніки.
  • Не друкує принтер — очистити чергу друку, перевірити всі дроти на надійність підключення до техніки, вимкнути принтер, перезавантажити комп’ютер, включити принтер.
  • Якщо «злетіла» операційна система, даний комп’ютер Ви приносите у відділ ІТ.

Списання комп’ютерної техніки:

  • Якщо техніка вишла з ладу, то для її списання потрібен Акт (Заключення).
  • Техніка списується після надходження та діагностики її у відділі ІТ.
  • Комп’ютерна техніка повинна мати зазначені на них інвентарні номери згідно журналу обліку матеріальних цінностей.
  • Перелік комп’ютерної техніки: 
    Системник блок
    Монітор
    Принтер,сканер,МФУ
    ББЖ
    Клавіатура,мишка
    Іншне переферійне комп’ютерне обладнання

Підключення, проведення інтернету та заключення договорів в підрозділах:

  • Ознайомитись з правилами роботи в локальній мережі.
  • Подати документ до Канцелярії.
  • Кафедрам сурово забороняється укладати від імені Університету угоди на будь-які види інтернет послуг.
    (в разі: 
    Відсутності технічних можливостей інтернет проведенний не буде;
    Якщо керівник підрозділу (працівник) уклали угоду на послуги інтернет зв’язку без візи керівника відділу ІТ, то відділ не несе в майбутньому відповідальність за якість підключення та не обслуговує такі підрозділи;
    Будь-яке пошкодження інтернет обладнання в наслідок вандалізму, неохайного відношення і т.п. відповідальність несе керівник і матеріально відповідальна особа підрозділу;
    Порушеня правил роботи в локальній мережі, відділ залишає за собою право відключити весь підрозділ від інтернету.
    В разі укладання або закупівлі будь-яких угод та обладнання без візи керівника відділу ІТ, дані угоди або обладнання не обслуговуються відділом ІТ)

Виклик інженера:

  • Заявки на виклики приймаються відповідно до телефонного дзвінка у відділ ІТ.
  • Чітко назвати свій підрозділ, адресу, причину виклику. 
  • Інженер буде скерований до Вашого підрозділу згідно плану робіт та плану виконання заявок.

(примітка:
Інженери не зобов’язані консультувати Вас по роботі з програмами;
Інженери виконують лише роботу, яка була зазначена в телефоній заявці;
Інженери не встановлюють, не консультують, не налаштовують операційні системи та програми, які порушують чинне Законодавство України;
Інженери мають право перевірити будь-яку діяльність на комп’ютерній техніці, яка належить університету при наявності документів про перевірку підписаним керівником відділу ІТ.

Додаткові питання та консультація:

  • Працівники відділу ІТ не зобов’язані консультувати Вас.
  • З додатковими питаннями та консультаціями звертайтесь виключно через тех. підтримку в Telegram каналі і виключно з Вашого номеру.
EnglishPolishRussianUkrainian